"Öjenik eğilimler bir yana, sakat çocukların doğumuna izin verilmemesi, önemli bir ahlaki soruyu çıkarıyor karşımıza: Herkesin her ceninin eşit bir biçimde doğma'ya hakkı yok mudur? Daha zayıf insanları hayat hakkından mahrum bırakarak ortalama insan ömrünü uzatmak mı istiyoruz? Yalnızca "mükemmel" bebeklerin yaşamasına mı izin verilecektir? Ve en önemlisi, acaba ıslah projeleri peşinde koşanlar yanlış genleri mi izliyorlar? Vietnam Savaşı'nı çıkaranlar herhalde Down sendromlu kişiler değildi. Yeryüzü kaynaklarını tüketen ve kirletenler de herhalde zeka özürlü insanların bulunduğu bir kurumdan çıkmamıştı. Dünya genetik kusurlardan değil, ahlaki ve manevi kusurlardan muzdariptir. "