Kitap tek kelimeyle muhteşemdi. Ne kadar su gibi akıp gitse de, ben sindire sindire okumayı tercih ettim. Çünkü Rumi ile Şems'in arasındaki ilahi aşkı, kitapta geçen Şems'in 40 kuralını benimsemek istedim. Bu benim Rumi ile Şems dostluğunu okuduğum ikinci kitaptı. Birincisi İskender Pala- Bab-ı Esrar'dı. Her iki kitabı da şiddetle tavsiye ederim..