Bu dünya insan için bitmez tükenmez bir merak kaynağıydı. Bir gördüğünü bir daha unutmuyordu mustafa.
“İnsan gördüğü bir şeyin esasını merak ederse,onun neden öyle olduğunu araştırırsa,günün birinde kendi işinde muhakkak yararlanır bundan.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Doğrudur. Kitaplarla içli- dışlı olmuştu. Onlarla konuşmuştu hep.
Kitaplar alıp götürmüştü onu. Geçip gitmiş zamanlara , özge dünyalara, Avrupalara, kongrelere, bildirilere... sahaflar çarşısına...Eski kütüphanelere...