Kitap o kadar kaliteli ve ders verici bi mahiyetteki; okudukça kendi hayatından bi mutluluk bir hüzün bir parça buluyor insan. Bunu yazan üstadı tanımayı çok isterdim.Gerçekten bütün eserleri o kadar güzel ve mukkemelki sanki bu hayatı yaşamış ve o şekilde aktarmış bizlere. Kesinlikle herkesin kütüphanesinde bulunması gereken önemli bir kitap...
Bu kitabi okuyunca aslında herşeyin kalpte başlayıp kaplte bittiğini anladım. Ne yazıkki Çok basite alınmış olan kalp, insanlar gözünde ıvır zıvır herseyde malzeme olmuş gidiyor. Bunu böyle olmadığını anlamak ve anlatmak için yazılmış büyük bir eser.
Bu kitabı okurken hakikaten her cümle sonunda sukrettigimi farkettim. O kadar güzel bi sabir oluyorki insana içinde yazılan her bir cümlesi bir kitaba bedel. Kesinlikle tavsiye ediyorum herkesin mutlaka okuması gereken bir kitap.
Bir kitap tek başına büyük birr yol göstericisidir, bir hazinedir. Bir insana yaşadığı hayatı yaptığı hataları yaşaması gereken asıl hayatı ancak bu kadar güzelce kaleme dökebilir bir insan...
Kadınlarla ilgili her konuda o kadar güzel bahsedilmiş ve anlatılmışki kesinlikle tavsiye ederim. Ilk bakışta neler anlatilabilirki en fazla dedim ama okuyunca örf adet haline gelen anlamsız bir sürü şeyin geçersizliğini ve islamin kadına bahşettiği bütün güzellikleri bir daha görmüş oldum..