Kitabın neredeyse geneli mektubu yazan kadının tek taraflı aşkı üzerine. Erkek kahramanımızın da konu ile ilgili olmasını ve onun da üzerinde hikaye olmasını beklerdim ama hiç o tarafa değinilmemiş. Yine de bir solukta okunabilecek bir kitap.
Uzun zamandır okuma listemde olan bir kitaptı. Sonunda satın aldım ve 2 günde bitirdim. Anlayacağınız son derece akıcı ve sürükleyici bir kitap. Satranç ve insan hayatına kötü anlarda etkileri ....
Biraz şövenistçe yaklaşım var. Kitap dili basit değil. Erkekler için yazılmış onlara daha fazla hitap eden yaklaşım görüyorum. Schopenhauer serisini okumalı bence.