sena nur

sena nur
@Snurefe
*Sevgini verecek kimsen olmadığında hayat insana bomboş gelmeye başlıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aşk kimseyi iyileştirmiyor, aşk aşırılaştırıyor, aşırılık yıpratıyor. Ama yoğunlaşmış bir zamanı yaşamanın bedeli bu."
"İstikbal demek sen demek Asude,dedim. Sensiz bir istikbal düşünemiyorum."
Sayfa 186·Kitabı okudu
"Yüreğinin nasıl yandığını söyleyebilenin ateşi azdır."