Kız yani Meleknaz...evet,zayıf,esmer bir kızdı,ince yüzünde kocaman gözleri çok dikkat çekiyordu,bir acayip parıltıyla yanan gözlerdi onlar,bazen öfkeli,bazen nefret dolu,bazen meydan okuyan gözler.Nasıl desem, çok önemli bir sır taşıyor ama anlatmıyor gibi merak uyandıran bakışlar.Belki konuşsa,anlatsa daha az etkilenir insan, ne var ki bu suskunluk bakışlarını daha derin kılıyordu galiba.