"İnce Memed" okuduğum kitaplar arasında en buram buram Anadolu kokan kitaptı sanırım. Herşeyiyle, ayrıntısı ayrıntısına Anadolu'nun o eski zamanları, o saf güzel insanları, toprakları o kadar güzel dile getirilmiş ki; bu aralar kafam çok dolu olmasına rağmen sıkılmadan, her cümleyi anlayarak okudum. Kitap kalın gibi dursada, diyalogların saf güzelliğiyle okunması gayet kolay bir kitap.
İnce Memed'in çocukluğundan bil itibar yaşadıkları konu alınıyor kitapda. Yer yer Memede kızdığım çok oldu, ama okudukça o zamanın şartlarıyla durum bunu icap ediyormuş dedirtti.
Hakiki Anadolu'yu anlatan hoş bir kitap olduğu için bence okumayanlar da okusun derim. :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖