Biliyordum ki,kendinden şiddetli bir biçimde nefret eden bazı mağdurlar,kendilerini tekrar tekrar aşağılayan düşmanlarının birer kopyası haline gelerek tehlikeli, şiddet eğilimli kişilere dönüşürler .Kimileri ise kendi kimliklerinden vazgeçerek kendilerinde olmayan güçlü kişiliği sunan bir yapının içinde erir.