Yiğit

Yiğit
İYİLER ÇABUK UNUTULUR, SEN BENİ KÖTÜ HATIRLA. -Turgut UYAR
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım . .
Sayfa 27·Kitabı okudu
Şiir
Yiğit isimli okura yanıt verildi
Yiğit
Anlayışın için çok teşekkür ederim 🙏😊
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım . .
Sayfa 27·Kitabı okudu
Şiir
Yiğit isimli okura yanıt verildi
Yiğit
olur vermem ahahshsh😅😅 sen yinede okuyacaklarının bir listesini atarsan memnun olurum merak ettim sıradakileri 😊😊
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım . .
Sayfa 27·Kitabı okudu
Şiir
Yiğit isimli okura yanıt verildi
Yiğit
Çok doğru güzel bir seçim 😉👍 Onu da bitirdim desem 😅
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım . .
Sayfa 27·Kitabı okudu
Şiir
Yiğit isimli okura yanıt verildi
Yiğit
Ne güzel... öyle kitaplar var ki insan bazen sıkılmadan açıp defalarca tekrar tekrar okuyası geliyor bu da onlardan birtanesi 😊
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım . .
Sayfa 27·Kitabı okudu
Şiir
Yiğit
Çok güzel bir kitap severek okuyup bir günde bitirmiştim 😊