Yiğit

Yiğit
İYİLER ÇABUK UNUTULUR, SEN BENİ KÖTÜ HATIRLA. -Turgut UYAR
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım . .
Sayfa 27·Kitabı okudu
Şiir
Yiğit isimli okura yanıt verildi
Yiğit
Ne güzel... öyle kitaplar var ki insan bazen sıkılmadan açıp defalarca tekrar tekrar okuyası geliyor bu da onlardan birtanesi 😊
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes uyusun iyi oluyor hoşlanıyorum Hırsızlar polisler açlar toklar uyusun Herkes uyusun bir seni uyutmam bir de ben uyumam Herkes yokken biz oluruz biz uyumayalım Nasıl olsa sarhoşuz nasıl olsa öpüşürüz sokaklarda Beni bırak göğe bakalım . .
Sayfa 27·Kitabı okudu
Şiir
Yiğit
Çok güzel bir kitap severek okuyup bir günde bitirmiştim 😊
İzlerken düsündüren izleyicisini ters köşe eden, güzel film önerisi olan var mi?
Sinema
Yiğit
Split mutlaka izlenmesi gereken bi film
Bir Gün Anlarsın
Bir gün anlarsın ne işe yaradığını ellerinin. Niçin yaratıldığını. Bu iğrenç dünyaya neden geldiğini. Uzun uzun seyredersin aynalarda güzelliğini. Boşuna geçip giden günlerine yanarsın. Dolar gözlerin, için burkulur. Sevmek ne imiş bir gün anlarsın. Ümit Yaşar Oğuzcan
Yiğit
Çok güzelmiş gerçekten :(
Çünkü kurallarını asla öğrenemediğim bu dünyada kimin özgürlüğünü savunsam benim ölmemi istedi.
Yiğit
Bunu aldım izninizle :)