Yiğit

Yiğit
İYİLER ÇABUK UNUTULUR, SEN BENİ KÖTÜ HATIRLA. -Turgut UYAR
Daha doymamışız yaşamasına. Günlerimiz dün bir, bugün iki. Sakın bir şey bırakma yarına. Yarın yok ki.
Reklam

Yiğit

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 25 Mart 2021 15:46
·
2021 25. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
"Belki de insan... En büyük utancı... Kendine en yakın hissettiklerine karşı duyar."
Sence...sence... insanları engelleyen şey, her zaman korku mudur? Acaba... acaba... utanç olamaz mı... herkesin önünde kendini öne koymanın... örtüsüz kalmanın utancı... olamaz mı ?
“Korku cezadan çok daha beterdir, çünkü ceza bellidir, ağır da olsa, hafif de, hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir.”
Reklam