Yiğit

Yiğit
İYİLER ÇABUK UNUTULUR, SEN BENİ KÖTÜ HATIRLA. -Turgut UYAR
Sence...sence... insanları engelleyen şey, her zaman korku mudur? Acaba... acaba... utanç olamaz mı... herkesin önünde kendini öne koymanın... örtüsüz kalmanın utancı... olamaz mı ?
Reklam
“Korku cezadan çok daha beterdir, çünkü ceza bellidir, ağır da olsa, hafif de, hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir.”
İnsan olarak kalmanın bir değer taşıdığını içinde gerçekten hissediyorsan, somut bir sonuç elde etmesen bile, onları yenmişsin demektir.

Yiğit

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
Beğendi
·
9 saatte okudu
·
2021 24. kitabı
Şükrü Erbaş
7.8/10 · 12bin okunma
Hangi acıyla yaprak dökersek dökelim İnsan kendini seveceği bir dünya buluyor…
Reklam