-Bazen gerçeği görür, kabullenmek istemeyiz. Bazen tutunabilmek için gerçeği ararız. Bazen de yaşanan her olayda tek gerçek varmış gibi düşünürüz. Oyaski gerçek herkese göre farklıdır. Olayları kendinize göre eğip bükerek öznel gerçeğimizi yaratmada üstümüze yoktur.