Bir yerde okumuştum, uçurum dilsiz olduğu için Allah’ın yankıyı yarattığı
söyleniyordu. Düşeni yankısı anlatsın diye. Uçurumun da acısı konuşulsun
diye.Dilsiz uçurumda yalnız yankı konuşurdu.
Kadınlar sabah 6’ya kadar uyanıkta kalabilir, 8’de de kalkabilir, kafası doluyken kendini iyi de gösterebilir, içi yanarken gülebilir, etrafı doluyken yalnız da kalabilir ama eninde sonunda her şeyin kendisi için en iyisi olacağına inanır işte buna “kadın olmak” denir.🧚♀️🌸
Bazen gerçek hayattan kopmuş gibi hissettiğimiz anlar yaşarız. Bu anlar
bizim için hayatımızın rayından oldukça uzaktadır. Bu uzaklığı ise tekrar eski hâlimize döndüğümüzde fark ederiz. İşte tam da bu yüzden, uzaklaştığımız yer aslında kendimizden başka bir yer değildir.