"İnsanın en büyük sorunlarından biri başkasından bir şey öğrenmek yerine kendi fikrini bildirme telaşı... Bilgi alınca değil sununca rahatlıyor. Bu ona güç katıyor. Bundandır birisini dinler gibi yapıp kendi söyleyeceklerini hazırlaması... Bundandır kimselerin kimseleri duyup anlamaması..."
İnsan olmak için pek akıllı olmaya gerek yok. Hatta bana öyle geliyor ki bazan tam tersi oluyor. Gerçekten zeki ve kurnaz bir adamı al örneğin, iyi bir insan çıkması nadirdir.