Bu kitabı okuduktan sonra iyi ki mucize filmini izlemişim diye geçirdim içimden. Çünkü o filmi izlemeseydim, bu kitap ilgimi çekmeyebilirdi ve ben küçük August'un derdine, sevincine, yani kısacası olağanüstülüklerle dolu hayatına ortak olamayabilirdim.
Ve, bir yüz hiç bu kadar güzel görünmemişti bana. Yazar her ne kadar August'un iğrenç yüzünü iğrenç bir şekilde betimlese de, August'un o şekilsiz yüzünün nasıl işlediğini öğrendim yüreğimde. Belki birilerine göre güzel değildi ama bana göre oldukça güzel bir yüzü vardı. Hem, güzellik neye göreydi ki? Kimse güzelliğin ölçütünü veremez ve bunu bu kitapta daha iyi kavradım. Şiddetle tavsiye ederim. Mutlaka okunması gereken bir kitap
Selam
Ben Bu kıtabi Okudum Ama keşke okumasaymışım Boşuna zaman kaybı oldu kaybı Oldu saçma bi kitap Önermem
Msmsjsjsjshhddhdkdkdjhfkd dkdkjdbdjdksjdbdjdodjdhfhrhdjdjd
Selam Ben Bu Kıtabi Okumuştum Ama kitap Size söyle bi his veriyor Okuyorsun Dediklerinden Anlamıyorsun ama onu anlayana kadar tekrar okumak istiyorsun ben bu kitabi okumuştum ama doğrusunu söylersek pekte Sevmedim