Dragon Ball Manga serisinin Türkiye'ye çok geç kazandırılmış olması çok büyük bir eksiklik. Büyük bir zevkle okuduğum mangalardan biriydi. Gerek o Karikatürümsü Gag manga çizimleriyle, gerek karakterlerinin absürtlüğü ile çok sevdiğim bir manga oldu.
"Korkmamalıyım. Korku aklın katilidir. Korku tam bir yok oluş getiren küçük bir ölümdür. Korkumla yüzleşeceğim. Üzerimden ve benden geçmesine izin vereceğim. Ve geçip gittiğinde yolunu görmek için iç gözümü çevireceğim. Korkunun gittiği yerde hiçbir şey olmayacak. Sadece ben kalacağım."