📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tek oturuşta okuyarak zevk aldığım ilk kitaptı.Kitap,bir kadının çocukluğundan beri sevdiği kapı komşusu çapkın bir adama olan aşkından ibaret mektupta geçiyor.Kadının duygularını harika bir şekilde açıklamış.Tek kelimeyle harika..
Genç okurlar için kişisel gelişim konusunda iyi bir kitap olduğunu düşünüyorum.Kitabı okurken hiç sıkılmadım aksine akıcıydı ve komik yanları da vardı.İçinde bir çok anlamlı söz vardı,bunları okurken notlar çıkardım ve defterime yazmakta mutluluk duydum :)