Ailenin değerini anlatan bazı bölümlerinde duyguları ağır bir şekilde bastıran çok beğendiğim,okuduğumda vay be diye bitirdiğim bir kitap oldu.Okuduğum için pişman mıyım değilim.Bazı kırılma noktalı biraz sıkıcı gelebilir ama bitirilebilir.
Uzun HikâyeMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 202345,6bin okunma
Bu kitabı zamanında okuduğum için kendimi şanslı hissediyorum Ve bana çok yararı olduğunu düşünüyorum sanırım düşüncelerinizi değiştirebilecek bir kitap olabilir :)