K.İ

K.İ
@Sparr
sıradan bir okur
Alıştır kendini gelmeyecek. Gelmedikçe, sen bekleyeceksin. Sen bekledikçe bir bir eksileceksin. Ve her şey büsbütün soğumaya devam edecek.
Reklam
Gece seni uyanık tutuyorsa, içindeki yalnızlığı uyutamadığındandır. Ama o gece sabaha varmıyorsa, içindekini unutamadığındandır.
Oysa bu şehir, Gülüşün kadar güzel, Ellerin kadar sıcak, Ve “bizi” sonsuza kadar yaşatacak Gibi gelirdi. Gelseydin geri. . .
SÖZ   Benim en sevdiğim söz senden duyduğum ben'dir. Hep yinelediğim söz sana koyduğum ben'dir. İyi olmak adına bilgiç olmak istemem. Seni senlediğim söz, bir bir oyduğum ben'dir.
Her gece birinin olmadığı gecedir.
Reklam