" Yağmurun dinmesini beklediğimizi unutmayalım.. Hayatın bir oyun olduğunu unutmayalım.. En büyük hazinemizin aklımız olduğunu unutmayalım...
Aklımızı korursak bütün oyunları istediğimiz gibi oynayabileceğimizi unutmayalım. Dalgınlıkla yanlış kelimeler kullanmayalım; birbirimizi bu hususta her zaman uyaralım. Dikkat et, hatırlıyorsun ya, diyelim; aman elini unutma, elinden bir kaza çıkmasın..
Bir de ne olur, kelimelere dikkat et, yalvarırım kelimeleri unutma!.. "
Sayfa 360 - İletişim Yayınları Ağustos 2025·Kitabı okudu
" Dışarda yağmur yağıyor, sen yağmurun dinmesini bekliyorsun.. Mevsimlerden sonbahardır ve içindeki bu yavaş hüzün, sonbahar yüzündendir...
İlkbahar olsaydı böyle hissetmezdin.. Mevsimlerin değiştiğini gözden kaçırmamalısın, mevsimleri ve insanları birbirine karıştırmamalısın... "
Sayfa 360 - İletişim Yayınları Ağustos 2025·Kitabı okudu