Serkan

Serkan
@Srkn_11
Okumak, kendime kattığım en uzun yolculuktu...
"Dünyada birlikte olmam, sarılmam gereken tek kişi vardı, hayatımın tek merkezi başka bir yerdeydi ve kaba oyalanmalarla boşu boşuna kendimi kandırmam hem kendime, hem ona saygısızlıktı..."
Sayfa 169·Kitabı okuyor
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dünya umurumda değildi, çünkü her şey zaten fazlasıyla lüzumsuz ve kabaydı...
Sayfa 164·Kitabı okuyor
Alıntı
Niye Allah’ın bana verdiği bu büyük hediyenin kıymetini bilememiştim!
Sayfa 160·Kitabı okuyor
Alıntı
"Neredeydin bu saate kadar? Bak sağlığın bozulacak yine..." Bana uzattığı ak ellerini hemencecik tuttum elbette. Hiçbir zaman şu anki kadar ihtiyacım olmamıştı onun sıcaklığına. Acımasız bir beyazlıkla örtülen bu şehirde hiçbir zaman bu kadar yalnız, bu kadar yorgun, bu kadar biçare hissetmemiştim kendimi. Belki gözlerimden birkaç damla sıcacık yaş bile dökülmüş olabilir. "Kaç yaşında olursa olsun annesinin küçük oğludur o."
Sayfa 488·Kitabı okudu
Alıntı
Yine kaybeden taraf düşmüştü bize...
Alıntı