Üstat Necip Fazıl ne demişti ?
"Hakikatli yar olsa geceyi böler gelir."
Oysa ben ,
Tüm her şeye kulaklarımı tıkayıp,
Nasıl da savunmuştum seni sana karşı,
Ve sen ,
Nasıl da küçük düşürdün beni bana karşı
Bak şimdi halimize ,
Sen savunduğum kişiliğinde,
Ben küçük bir fahişe bedeninde.