Diziye dair en sevdiğim şey lestat karakteriydi 😭 sam reid bence çok iyi bir iş çıkarmış lestat’ın uçarı ve dramatik kişiliğini çok zarif yansıtmış diye düşünüyorum. Armand ise ikinci sezonda geliyor. Kitaptakinden belki biraz daha girişken ve lider durumunda sanki çünkü kitapta sürekli ben onların liderleri değilim diyip duruyordu fazla izole gibiydi