Demek gidiyorsun ha
Öyle olsun hadi git
Daha geçmeden vakit
Yüreğimi yakmadan
Arkana bakmadan git
Gitki bahtıma doğmasın güneşler
Sabahlar olmasın hadi git
Git kara gözlüm
'Rakı masalarında meze yap beni
Restini görmüş kumazbaza sat
Harca beni sokak kavgalarında
Kancık pusulara siper et beni
Kahpe kurşunların önüne at
Hadi git git kara gözlüm
Bu şehir boş bu şehir öksüz
Bu şehir dar
Mapus damlarından çekmedim
Senden çektiğim kadar
Ne yazar depremler olsa
Tufanlar kopsa bu şehirde
Beni yalnızlığımla başbaşa bırak
Herşeyini al ihanetini de al git
Garip köy beni bu şehirde
Issız köşelerde bıraktığın
Gözyaşlarınıda al git
Hadi git git kara gözlüm
Sanmaki yalnızım kimsesizim
Arkandan ağlarsam Şerefsizim...
İnsan neye sahiptir ,İnsana ne verilmemiştir ve İnsan ne ile yaşar." İnsan sadece kendi hayatı için endişe eder ,bunun için yaşar sanırdım. Oysa yaşamasına sebep olan tek şey aslında sevgiymiş. İçinde sevgi olan insan ,aslında içinde Allah'ı taşıyor demekmiş.Çünkü aslında Allah sevginin ta kendisiymiş."