📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok popüler olduğu için okuduğum bir kitaptı ama beğenmedim evet konusu güzeldi ona bir şey diyemem fakat bestegül çok cringe bir karakterdi bu yüzden pek beğenmediğimi açıkça söylemek isterim. Oğuz'a üzüldüm fakat asla ağlatmadı zaten karakterlere ısınamamıştım bundan dolayı pek etkili olamadı. Benim düşüncelerim bu kadar beğenenler de olacaktır elbette.