Serinin 3. Kitabı, ilk iki kitaptan daha yoğun ve daha dolu...Okurken tek sıkıntım fazla karakter olması ve karakterlerin isimlerinin çok karışık olmasi...Bunlar haricinde akıcıligi hala devam eden başarılı bir seri..Okuduğum kitaba istinaden dizisinin 2.sezonunun çok dolu olacagini düşünüyorum çünkü ilk sezon,ilk 2 kitaba baya sadık kalinmisti eğer 2 sezonda sadık kalınırsa harika olur ama tabiki hicbirsey kitabın tadını vermez , o sayfaların kokusunu, kanepeye uzanarak okumanın hazzını ve başkasının değil sizin hayal gücünüze ait detaylari...