Bu kitap ta benim hayatımı değiştiren kitaplardan oldu.Beni olumsuz fikir düşünce ve yargılardan kurtardi...Bir vakit kendi hayatımın kontrolunu kaybettigimi,hic birşeyin elimde olmadığını,iyi veya kötü eylesem de sonucun zaten belirli olduğunu hic birseyi değiştiremeyecegimi düşünerek başladım bu kitaba,kitabı bitrdigimdeyse bu düşüncelerin büyük çoğunluğundan kurtuldum hayatımın kontrolunu tekrar elime aldim...Kitap bana terapi gibi geldi ve kısa sürede bitirebilecegim kitabı bilerek uzattım baş ucumda her sorun yasadigimda danisabilecgim bir kaynak olarak gördüm ama artık veda etme vakti geldii.
---Son olarak kitap kendisini tekrar ediyor diyen okuyucular var bunun açıklaması da sanırım kitabın zaten bilinçaltına sürekli telkin gönderme edimini savunmasıdir.