Açıkçası kitabı yazarın hastalarıyla olan seanslarını anlattığını düşünüp aldım ama kitap biyografi ağırlıklıymış...İlk başlardan bunun hayal kırıklıyla biraz bocaladım ama sonuç olarak kitabı çok beğendim.Bolca yeni fikir,kitap ve bilgi edindim...Kitabı bitirdiğimde iki nokta benim kafamı kurcaladı birincisi kitaptaki herşeyi nasıl bu kadar detaylı hatırlayıp yazmasıydı çünkü son zamanlarda hafıza problemi yaşadığını söylüyor ki ben suan 29 yasındayım 19 seneni yaz desler bu kadar detaylı hatırlayamam adam 88 yaşıda ,ikinciside çok fazla şey sığdırmasıydı hayatına.Belki de bende aynı yaşa kadr yaşasam benimde anı defterim dolar diyorum sonuçta önümde 59 sene olur....Neyse sonuç olarak eski insanlara çok özeniyorum hayatlarını o kadar dolu yaşıyorlar ki,biz spor yapacak zaman bulamıyoruz yaşamımız aşırı bir karmaşa halinde 6 saat uyku yetiyor diyorlar ama arka arkaya bunu değerlerndiremiyorum bizim zamanımızdaki birşeyler bizi eskilere göre daha cabuk yıpratıyor eskitiyor yoruyor..Elektronik mi hava kirliliği mi bilmiyorum artık ama gitgide kafalarımız boşalıyor...