Normal okuduğum başka kitaplara kıyasla yine harika bir kitap ama Haruki Murakami nin en iyi kitabı da değil...Okurken dinlenmek çok güzel birşey gerçekten hem zihnim dinleniyor hemde kafamdaki bütün sıkıntılı konuşmalara ara veriyorum resmen...Genelde Haruki Murakami okumam hep hayatımın sıkıntılı ve içinden çıkılmaz bir hal aldığı zamanlara denk geliyor ve kitabı bitirdiğimde ,kitaba başladığım zamankinden çok farklı bir yöne kayıyor hayatım...Bazen kitaplarını okumak için elime aldığımda "Belki daha sonra ihtiyacım olur zaten kitapları sonsuz değil okuyup tüketmeyeyim hemen" diye düşünüp bırakıyorum ve başka bir yazar okuyorum...
Önerebileceğiniz psikolojiyle ilgili kitap var mı?Fakat aradığım kitap "psikolojik" roman değil daha çok psikiyatrik kişi ve kişilik analizleri kuramlar ve mümkünse pratikte yaşamımda bana birşey katacak bir kitap arıyorum...Mümkünse Aşk-Ruhsal Dinginlik vb. tarzında kişisel gelişim kitapları olmasın...Şimdiden teşekkür ederim
Kitap gayet başarılıydı ama kült olacak bir kitap değildi...bu kitabı beğenen onun ilk atası olan Stanislaw Lem den Gelecekbilim Kongresi ni okuyabilir.Bu kitapta kavramlar ve kişiler ile bulanıklaştırılmış okuma zorlaştırılmış birde sanırım çeviri çok iyi değildi bazen yordu birde bazrn bazı olaylar şipşak oluveriyor "ha sen şöyleyken ben şöyle yaptım ve seni alt ettim" gibisindn...okuyunca anlayacaksınız gizem ve kırgu katmak istemiş sanırım yazar ama işte:) ....Bunların haricinde güzel bir kitaptı 2. Kitabına başlayacağım