Çok beğenerek okumadığım bir kitap, Sartre'ın Bulantı kitabını okuduktan sonra başka varoluşçu kitaplar bende bir etki bırakmıyor çünkü Sartre söylenecek herşeyi söylemiş.Dili çok ağır olduğu için onun söylediklerini parça parça ama anlaşılır bir şekilde yazan Camus gibi yazarlar toplumda popülerleşiyor maalesef,popüler kültürün bir dayatması kitap bence.