Uzun bir kitap başlıklar halinde kronolojik olarak çok harika bilgiler veriyor,ansiklopedi gibi aslında ben bir çeşit didaktik eser bekliyordum hani insanların gerçek yüzünü anlatan aynalar diye ama tam anlamıyla öyle değil...Bir bakıma aslında öyle anlaşılabilir çünkü geçmişte insanların yaptığı kötü şeyleri genel olarak anlatıyor ama tamamı bu şekilde değil,her yerin altını çizdim not aldım iyiki okumuşum.