Harun erol

Harun erol
@Stardust10
World, 1 Mart 1998
53 okur puanı
Ağustos 2014 tarihinde katıldı
kök
"Însan nikare rehên xwe berde bin axên xerîb..."
Sayfa 51 - İthaki
Reklam
 ‘Ben’, der Zerdüşt, ‘bir gezgin ve dağcıyım; düzlüklerden hoşlanmam ve görünüşe göre uzun süre kıpırdamadan duramam. Beni bekleyen kader her neyse, yaşayacak daha neyim varsa, yürümek ve dağa tırmanmak olacak içinde: Kişinin tecrübe edeceği her şey nihayetinde hep kendidir.’  Nietzsche
"Çima em her tişti - jiyan, wext, însan û însaneti, evin, kéfxweşi, keser û jan, azadi.. ji hev vediqetinin, lime lime dikin û paşe jt wan didin ber hev?... Bi vi awayi, yane bi ji hev veqetandin û li ber hevdanè xirabiya heri mezin em, bi xwe, li xwe dikin. Sinor, qeyd û sert: me ji me, ji însan û însanetiyê bi dûr dixinin..."
Sayfa 18 - İthaki
Jiyan tabloyeke rengîn e ku bi rengên xweşik ên tesadufan ve hatiye neqişandin
Sayfa 9 - İthaki
Bahçeye Acıyorum
Ben yüreğini yitirmiş bu zamandan korkuyorum ben bunca elin boşunalığını düşünmekten bunca yüzün yabancılaşmasından korkuyorum ben geometri dersini delicesine seven bir öğrenci kadar yalnızım ve sanıyorum bahçe hastaneye kaldırılabilir.