Eda gök

Eda gök
@Starfire0
Kitaplar yaşlılığımda ve yalnızlığımda avuturlar beni.
Sayfa 223·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rahatımı kaçıran bir saplantıyı başımdan atmak için kitaplara başvurmaktan iyisi yoktur; hemen beni kendilerine çeker, içimdekinden uzaklaştırırlar.
Sayfa 223·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan hayatı denen bu yolculukta benim bulduğum en iyi nevale kitaplardır. Ve ondan yoksun anlayışta insanlara çok acırım.
Sayfa 224·Kitabı okudu
Alıntı
Yöneticinin iyiliği ve gücü bizim yönetim işlerine karışmamızı gerektirmeyecek kadar büyüktür.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Alıntı
Issız yerlerde kendin için bir âlem ol.
Sayfa 34·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı