Eda gök

Eda gök
@Starfire0
'kötügeceler
'hangisi daha zor, bilmiyorum..' dedim. 'birini aniden kaybetmek mi, yoksa onu yavaş yavaş, günden güne kaybetmek mi?'
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kitap okumak ve tek başına bir yerlere gitmek dışında bir şey yapmak istemiyordu.
Alıntı
Hiç tanımadığı insanlar için, oturup ağlayabilirmiş insan...
Deprem
Biliyorum birçoğunuzun ciğeri yanıyor. Ama şu anda orada değilseniz, işin uzmanı değilseniz yapacak bir şeyiniz yok. Sanki uyursanız suç işleyecekmiş gibi hissediyor olabilirsiniz. Bu çok insani. Ama lütfen dinlenin biraz. Yapacak bir şeyiniz yokken durmadan her şeyi takip etmeniz psikolojik olarak sizi yıpratacaktır. Sabahlara kadar ekran başında olmanız hiçbir fayda sağlamayacak ancak size zarar verecek. Toplumumuz ruh sağlığı açısından zaten bıçak sırtında. Kan verdin, maddi yardım yaptın, paylaşımlarla destek oldun, şimdi biraz dinlen. Yarın yeni bir gün yeni umutlar inşallah. Dua etmeyi unutma... 🕊️ #alıntı ╭⌒╮ ╭⌒╮                            ⌒☆      ★╭⌒╮ ◢▓▓▓▓▓▓▓◣.. *★•*☆•*☆ * ︱田︱田︱◢▓▓▓▓▓▓▓◣ ⌒☆ ☆╮ ︱田︱田︱︱田︱田︱◢▓▓▓▓▓▓▓◣  ︱田︱田︱︱田︱田︱︱田︱田︱田︱田 ╢🌳 ╬╬╬🌷╬╬╬╬╬🌷╬╬╬╬╬╬╬╬╬🚲🌳
Psikoloji