Bu kitap aşırı güzel neden mi? Hemen anlatıyorum: Bu kitapta bi Elzeard Bouffier diye bir adamın yani çiftçinin ağaç dikerek işte meşe ağacı falan, yani adamın aslında bu alışkanlığıyla bir doğayı, yaşamı kurtarmasını anlatıyor, ayrıca kitaptaki resimler de çok hoş fakat sadece adamın kurgusal olduğunu anlayınca yıkıldım ama bu kitabı çocuklarınıza bile okuturabilirsiniz aşırı soft bi kitap okumanızı tavsiye ederim.