Bir karı kocanın evliliklerini kurtarmak için tatile çıktıkları yolculuğun başıyla başlıyoruz. Kitap iki ağzıdan yazılmış hem kadının hem de kocanın. Çift kar fırtınasının ortasındaki eski bir şapele varıyorlar. Fakat vardıklarından itibaren tuhaflıklar peşlerini bırakmıyor. Çiftten birbirlerini dinledikçe kim haklı kim haksız karışıyor . Okurken merakınızı zirvede tutacak ve su gibi akacak bir kitap, tek sorun sonlara doğru bocalaması. Açıkçası son çok daha güzel yazılabilirmiş. En büyük tavsiyem ise spoiler yemeden okumak. Çevirsi aşırı iyi değil ama edebi bir beklenti olmadan çerezlik bir kitap arıyorsanız tavsiye ederim. Sadece sonu şahsen sinirimi bozdu
-Spoiler-
Kitap ilerledikçe kadın her evlilik yıl dönümünde erkeğe mektup yazıyor. Açıkçası mektupları okurken DELİRDİM ÇÜNKÜ ADAM TAM BİR HAYSİYETSİZ. Sürekli kendini bir halt sanması, kadının yüzüne sürekli ben başarılıyım sen değilsin diye vurması... Tamam abicim atom parçaladın tamam... Kadının bunlara rağmen adama tekmeyi basmaması... I mektupları Amelia değil de Robin'in yazmış olması kısmı çok iyiydi. Şahsen hızlı akan bir kitap ben Amelia yazmış sanıyordum. Sonradan evle ilgili planlamalar ve Robin... Ben baştan beri Robin'e ısınamadım çünkü yaşadıkları kolay değil ama haysiyetsiz kocan zaten evlilik boyu seni aşağılamış yetmemiş aldatmış hemde tek arkadaşınla... Sal artık yoluna bak, bir deliliği olduğu belliydi. Amelia asla haklı demiyorum bu arada ama Adam'ın yaptığı... Aslında annesini ezenin o olması ve hiç ses çıkartmaması buna. Bence kesinlikle Robin'in içeride olduğunu biliyordu ondan ses çıkartmadı. Robin kendini aldatan Adam'ın evine geri döndü aileyiz falan dedi açıkçası midem bulanmıştı ki, Dedektif Sam ortaya çıktı ve Robin normal değildi dedi... İkisi birbirini bulmuş insanlıktan uzak