Hiçbir şey planladığın, sevdiğin, hissettiğin gibi kalmıyor. Küçüklü büyüklü o kadar çok parçan kopup gidiyor, o kadar çok hayal kırıklığı yaşıyorsun ki bir süre sonra ben bundan daha fazla eksilemem deyip hissiz ve tepkisiz bir halde planlara şaşırmadan devam ediyorsun her şeye.
Firavun hayatı boyunca bir kez bile hastalanmamış...
Baş ağrısı dahi çekmemiş...
Allah ona hiç dert vermemiş çünkü onun tarafından hatırlanmak istememiş...
Ya firavun gibi her istediğimizi elde edip,
Allah'ın kendisini unutturduğu kişilerden olsaydık ?