ölmedin, delirmedin.
Felaketler yoktur, başka yerdedirler.
Ufacık bir bela seni kurtarmaya yeterdi belki de; Her şeyini kaybederdin, savunacak bir şeyin olurdu, ikna etmek için, duygulandırmak için söyleyecek sözcüklerin olurdu.
Ama sen hasta bile değilsin!
Ne gündüzlerin ne de gecelerin tehlikede. Gözlerin görüyor, ellerin titremiyor, nabzın düzenli, kalbin çarpıyor.
Eğer çirkin olsaydın, belki çirkinliğin gözalıcı olurdu. Oysa çirkin bile değilsin, ne kambursun, ne kekeme, ne çolak, ne de kötürüm, topal bile değilsin.
Artık sığınağın kalmadı. Korkuyorsun.
Dünyada hiç kimse sizin işinizden, ailenizden, bedensel ve mental sağlığınızdan değerli değil.
Kimse için kafa konforunuzu bozmayın. Kimse için özgür kararlarınızdan geri adım atmayın.
Kalabalık ve gürültü dağılınca size sadece bunlar kalacak.