"Her zaman sizden daha iyi birileri olacak" bu bir nihilizm klişesidir; tıpkı, " Bir milyon yıl sonra,farkı kim anlayacak?" Cümlesi gibi. Bu beyana verilmesi gereken tepki, Şey, o zaman her şey anlamsız, değildir. Her aptal, içinde hiçbir şeyin önemli olmayacağı bir zaman dili seçebilir, olmalıdır. Kendinizi konuyla ilgizliğe ikna etmek,derin bir varlık eleştiri değildir. Rasyonel aklın ucuz bir hilesidir.