Beni çok yalnız bıraktın,anlıyor musun? Üstelik ben bu yalnızlığı senden gizleyeyim diye kıvranırken, sen beni avucunda tutmak azmiyle nelere el atmadın.
"O kim oluyor ki her şeyden onun için vazgeçtikten sonra ondan değişmesini bekliyor. Kendi yaşamından vazgeçti. Ya O? O hiçbir şeyden vazgeçmiş değil."