Benim keyif alarak okuduğum bir kitapti. Uzuuun yıllar tarihten hiç haz etmedim çünkü tarih bende hep bir ders konumundaydı. Ne zaman ki ona farklı zamanlar farklı insanlar ve farklı hikayeler diye baktım o zaman sevmeye başladım. Bu her dal için geçerli sevmiyorsanız kalıplarınız vardır değiştirmek için de bakış açınızı değiştireceksiniz.
Çok şaşıracağınız hikayeler yok içinde, ki zannımca kitap adı ilgi çekmek için tasarlanmış ama yine sevdim ben.. herkese keyifli okumalar.