Sud

Sud
@Sud1
Bağırıyor ama kendi içine,duyan yine kendisi

Sud

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2020 18. kitabı
Cemal Süreya
7.3/10 · 21,8bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşayanlar unutmuştu bizi Biz öldüğümüzle kalmıştık
Baktığınız benim ama gördüğünüz kendinizsiniz
gece ya da gündüz. ikisini birlikte yaşadığı için mutsuzdu insan.Kaldıramıyordu aynı hayatın içinde hem geceyi hem gündüzü.onun için uyku vardı sadece. ve onun için bu kadar mutsuzdu belkide uyuyamayan insanlar.
İnsanlar zarganayı yaralayabilir ancak öldüremezlerdi. Ve ölmemiş bir zargana yoluna her zaman devam ederdi. Adımları ağırlaşsa da yürürdü.