S.G

S.G
@SudeGurkann
Seneler sonra tekrar okumanın verdiği keyif. Usta!
"Az bulur az yeriz, çok bulur çok. Çok bulduğumuz yok ya, sözün gelişi...Ekmeğimizi tuza banıp yediğimiz çok olur. Lakin can sıkıntısı,keder, yüz eğrisi, tasa filan girmez kapımızdan içeri. Sokmayız ki girsin!"
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan kendisi olmaktan vazgeçerek sevemez ki... Kendini feda ettiğin anda neyinle seveceksin?"
Everest
Edebiyat
"Şaşırırsınız,gerçeği söylemek için başladım söze. Ama işte karşınızdayım ve bir sahne adamıyım. Sahneler gerçeği dile getirmek için kurulmaz. Nasıl da saptırır doğruyu,apaçığı,dolaysız görüneni...Sahneler. Ne de sürme gözlüler..."
Sayfa 9 - Fihrist
Felsefe-Düşünce
Serâb-ı Ömrüm/Rıza Tevfik Bölükbaşı-1917
Reng-i hüsn emerdi ay, ülker, çimen Günün – can çekişen – solgun lebinden; O gece her şeyi penbe gördüm ben, O  yerin meh-tâbı gül-gûndur sandım.
Edebiyat
Pablo NERUDA/NOKTA "Acılardan daha büyük bir yer yoktur Bir tek evren var, o da kanayan bir evren."
Edebiyat