Okumaya Kahraman Tazeoğlu ile başlamış bir insanım, tüm kitaplarını da okudum. Normal tarzının biraz dışına çıkmış gibi geldi fakat çokta yakışmış, sıkılmadan okudum.
İntikamKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20191,742 okunma
Tam 2 kere yarım bıraktım, ilk 50 ye kadar okuyorum ve devamını getiresim gelmiyor belki de biraz daha ilerlersem fikrim değişir. Konusu ilgimi çektiği için almıştım inşallah bitireceğim.
Bu zamana kadar okuduğum bütün polisiye, gerilim kitaplarını kenara atacak derecede güzeldi. Sürekli tahminlerde bulundum ve hepsi de boşa çıktı okuduğum her cümlede ağzım açık kaldı. Bu kitaptan sonra okuduğum başka bir gerilim kitabında aynı tadı alabilecek miyim bilmiyorum aşırı güzeldi bu türü seven kişilere şiddetle öneririm. Çok güzeldi :)
Aynı bay Keating gibi mükemmel bir öğretmenimin tavsiyesiyle almıştım bu kitabı. Öncelikle çok akıcıydı ve merak uyandırıcıydı,başından sonuna kadar hiç bir bölümünde sıkılmadım. Sonuna geldiğimde hissettiğim duygular çok güzeldi ve bitmesin istedim,sanki bişeyler Yarım kalmış gibi hissettim. Bittiğinde hem gözlerim doldu hem de gülümsüyodum
Kesinlikle okunması ve okutulması gereken bir kitap,şimdi de filmini izleyeceğim. Bu güne kadar okumadığım için pişmanlık duyuyorum ve gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki herkesin rahatça okuyabileceği bir kitap ve bende herkes tarafından da okunması gerek.