-Ne olacak, hayat hiç yakamı bırakmıyor.
- İyi ya, daha ne istersin?
-İyi mi? Evet hep yüzümü okşasa iyi. Nasıl yaramaz çocuklar okulda kendi halinde bir insanı rahat bırakmazsa, nasıl onu habersizden çimdikler, yüzüne gözüne kum atarsa hayat da beni öyle üzüyor... Bittim artık.
Sayfa 204 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu