Sevgisizlik büyütüyordu yalnızlığı. Herkes kalbinde büyüyen boşlukta kayboluyordu. Hiç kimse memnun değildi yaşamaktan. Sevgi olmayan yerde huzur da eksik kalıyordu çünkü. Ama sevgi herkese uzaktı. Çoğumuz belki de çocukluğumuzda uğurlamıştı onu. Bu yüzden özlem yüklüydü her fotoğraf.