Hep böyle hüzünlü olur ayrılıklar.
"Evet efendim.Bir sayfanın sonu,bir başka sayfanın başlangıcı oluyor hayatta."
En son sayfaya gelince?
"O da, yaşamın başka bir biçiminin ilk sayfası efendim."
İnsan gözlerinin içinde,dilinin altındadır.Yüreğin ve ruhun penceresidir gözler.Oradan bakmasını bilen,Tanrı'nın bu pis suya,balçığımıza gizlediği sırlara vakıf olur.Gözler ,dil,yüz,eller kitap gibidir.Okumasını bilenler Tanrı haslarıdır.Sana sadece bildiklerimi söyleyebilirim.Ateşin yaktığını söyleyebilirim.Elini uzatıp acıyı hissetmek senin yapacağın iştir.