sultan sebik

"Diyeceğim o ki, tek bir şeyi farklı yapmak çoğu zaman her şeyi farklı yapmaktır.
Reklam
"Çünkü Nora, bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır." "Çok acımasızca."
Puan vermedi·72 syf.··
2022 4. kitabı
"Ben hep aç kalmak zorundayım," dedi açlık ustası. "Suna bir bakın hele," diye konuştu adam, "niçin daha başka yaşayamıyorsun?" "Ben bir sanatçı olduğum için," diye mırıldandı kafesin içindeki adam. Sonra başını hafifçe kaldırıp dudaklarını büzdü ve parmaklığın önünde duran sirk çalışanının kula ğına eğilip "Hoşuma giden bir yiyecek bulamadığım için de... O yiyeceği bulmuş olsaydım, inanın bana, hep karnı mı doyururdum... Tıka basa, senin, ötekiler gibi..." Bun lar açlık sanatçısının son sözleri oldu. Açık gözleri gurur doluydu. Açlığına devam edecekti...
Açlık SanatçısıFranz Kafka · Koridor Yayıncılık · 20187,5bin okunma

sultan sebik

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.··
2022 4. kitabı
Franz Kafka
7/10 · 7,5bin okunma

sultan sebik

@Sultan_sebik
·
"Seni diğerlerinden farksız yapmaya bütün gücüyle gece gündüz çalışan bir dünyada, kendin olarak kalabilmek, dünyanın en zor savaşını vermek demektir. Bu savaş bir başladı mı, artık hiç bitmez!..."
1000Kitap
Reklam